top of page

För yogaelever

Offentlig·159 medlemmar

Kommande workshop!

Helgen 13 - 14 september kör vi lite workshop på temat andra serien :) Du kan vara med på hela, eller delar av helgen <3

Andra serien är fantastisk, tycker jag! Jag praktiserar den om jag har ont i min axel eller rygg, den läker mig. Vi böjer oss mycket bakåt, låren och magen får jobba, sedan kommer några ljuvliga vridningar innan höfterna får smörjas ordentligt. Vi kommer kika lite på drop backs också, hur man kan göra själv, eller börja våga tillsammans med mig. Själv gör jag inte hela andra serien än, men jag visar vägen och hjälper dig anpassa ställningarna till din unika kropp så långt in i serien som jag själv gör.

Du behöver inte kunna eller klarat av nåt särskilt i din yogapraktik för att hänga med på workshopen, det viktigaste är att du praktiserat Ashtanga ett tag, minst ett halvår och lärt dig lyssna på din kropp.

Lördag 13 september

09:00 - 12:00 - Workshop andra serien (750kr)

Söndag 14 september

09:00 - 10:30 - Mysore klass där du kan praktisera det du lärt dig under workshopen. Klassen är självklart öppen för dig som praktiserar första serien också. (betalas med vanlig drop in/klippkort)

10:30 - 12:00 - Mantran & filosofi, vi sjunger lite mantran tillsammans under Mettemaries guidning, sedan pratar vi kring yogans filosofi eller praktik, alla frågor och funderingar är varmt välkomna. (Gratis! Alla är välkomna!)

Anmäl dig via appen/ till mig på chat/mail innan måndag 8 september.

Hoppas vi ses!

Solhälsningar / MA

87 visningar
bottom of page