top of page

För yogaelever

Offentlig·157 medlemmar

Kommande kurser <3

Heeej!

Förutom drop in klasser, har vi ju även kurser, även om vi mixtrar ihop dom lite, så finns en tydlig skillnad. På en kurs går du regelbundet med dina kurskamrater, det kan vara skönt för då har du din bestämda tid för dig redan inbokad i kalendern.

Här kommer en översikt över kommande kurser på vår fina lilla yogashala i Falun <3

• Mysore-kurserna på söndagarna är fullbokade, både nybörjare och fortsättare. Kul!!

• Gravidyoga - start onsdag 3 september kl 17, 7ggr, 900kr, platser finns <3

• Ashtanga ledd nybörjare - start måndag 15 sept kl 17, 7 ggr, 1400kr, platser finns <3

Kommande kurser som ej finns att anmäla dig till än, men som du gärna får skicka mig en intresseanmälan om du är nyfiken på att gå till info@studiolofte.se

• Mamma-bebis yoga - onsdagar 09:30, 5 ggr, 900kr, start v 45 el v 46

• Gravidyoga - onsdagar kl 17, 7ggr, 1400kr, start v 45 el 46

• Ashtanga mysore nybörjare - 14ggr, 2800kr, start vecka 45, dag & tid ej bestämt än.

• Stark efter graviditet - 9ggr, 1 längre träff i månaden under 9 månader, onlineprogram att göra hemma + fri yoga under dessa 9 månader i yogashalan. 9900kr. Startar när vi har en grupp på min 5 deltagare <3

• Fördjupningskurs filosofi - 4 helger i Falun (lör + sön) + 4 onlineträffar + fri yoga under ett år i på yogashalan. 12900kr. Startar när vi har en grupp på min 5 deltagare <3

Och sen några kurser jag lite drömmer om att starta till våren som inte har med yoga att göra ;) Men för mig som håller på med yoga och konstnärligt skapande på olika sätt... så har det verkligen med varandra att göra :D

• Fotokurs, 4 fysiska fototräffar i Falun, 4 onlineträffar, utställning i yogashalan. 6900kr. Start när vi har en grupp på min 5 deltagare.

• Impro-teater, 14 träffar i Falun, 2800kr, start när vi har en grupp på min 5 deltagare.

Välkommen med med frågor, anmälan eller intresse <3 Vi ses och hörs <3 Blir spännande att se om något faller i smaken <3

Med kärlek!

/MA

86 visningar
bottom of page