top of page

För yogaelever

Offentlig·156 medlemmar

Sommarinfo, om nu och hösten <3

Heej <3

Jag är otrolig tacksam för denna period med Self practise <3 Att ni stöttar upp om yogashalans liv och fortsatt ge energi till varandra och mig <3 WOW! Jag har inte berättat så mycket offentligt om varför jag behövt denna paus, men kort sagt har jag behövt lyfta på mattan och bearbeta samt hantera saker som inte hade funkat att hålla gömd för länge. Det blev heelt rätt att vila från att stråla utåt och ge mig tid att stråla inåt en stund. (Något mitt 20-åriga jag ständigt påminner mig om med hjälp av mina tatueringar på handlederna i form av en sol som strålar utåt och en måne som strålar inåt <3 ) Otroligt tacksamt att ni stöttat så Studio löfte kunde betala sin hyra under tiden, nu längtar jag framåt <3

Sååååååå TATAAA!!

NUU börjar höstens klasser och kurser komma på plats i schemat!

20 aug - 26 aug blir det lite härlig prova på-vecka för nya elever. Ni är välkomna alla trogna elever också såklart, men jag skulle uppskatta om du bokar med ditt klippkort, och låter de som inte yogat hos oss förut använde "prova på korten" så de får plats. Jag tänker att du har ju redan provat på förut och vet värdet på våra klasser <3

Schemat kommer som vanligt, när det gäller oss här att vara lite i rörelse... några med fasta klasser, och några som ibland finns med, ibland inte ;) Oktober kommer jag, MA jobba heltid med ett roligt uppdrag, så då minskar jag ner på yogan. Jag kommer även evt behöva hantera det jag lyft upp fram mattan i form av en evt rättsprocess någon gång under senhöst/vinter/vår och får lyssna in då vad jag behöver och har möjlighet att ge. Mettemarie svänger iväg en sväng i september en sväng. Åsa som kommer hålla i gravidyogakursen får sitt jobbschema 3-4 veckor i taget. Ja, helt enkelt väljer vi att låta yogan anpassa sig oss, och inte tvärtom, precis som på yogamattan <3

Jag tror du blir nöjd med schemat, tack alla som engagerade sig och kom med önskemål <3 Vi kommer på grund av det flexibla schemat köra med klippkort som vanligt.

Fyra kurser blir det:

Gravidyoga 7ggr, onsdagar 17:00 - 18:15, start 3 sept

Ashtanga mysore fortsättare 14ggr, söndagar 16:45 - 18:15, start 24 aug

Ashtanga mysore nybörjare 7ggr, söndagar 15:00 - 16:15, start 31 aug

Ashtanga ledd nybörjare 7ggr, måndagar 17:00 - 18:15, start 15 sept

Jag är evt öppen för en mamma-bebis-kurs om ni samlar ihop ett gäng och hör av er till mig om en dag/tid som passar <3

På Ashtanga-klasserna gör vi som vanligt, 5 kursplatser och 5 drop in platser. Jag tycker det blir en sån härlig energi och ni fortsättare ger verkligen pepp, glädje och inspiration till nybörjarna <3 Tack!

Vi HAR student och pensionärsrabatt! Ange koden: STUDENT när du bokar, så läggs rabatten till automatiskt. (Skriv student även om du är pensionär ;) )

Det är bara att skicka mig ett mess, gärna i chatt-funktionen här i appen <3 Mail och messenger kollar jag mer sällan och kan ibland glömma bort att svara, förlåt!

OBS: Just nu tuggar hemsidan och appen på med alla förändringar jag gjort... och för vissa funkar inte appen för tillfället. Hör av dig om du vill boka något, men det inte funkar!

Med kärlek / MA

ree

ree

en grupp för Studio löftes yogaelever

130 visningar
bottom of page